ZMĚNA TERMÍNU: A DO PYŽAM – 11.1.2024 – ZLÍN

ZMĚNA:

Představení A DO PYŽAM, které se mělo uskutečnit 11. 1. 2024 ve Zlíně se bohužel z důvodu nemoci v souboru neuskuteční. Náhradní termín představení je středa 28. 2. 2024. 


Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti.

V případě, že vám nový termín nevyhovuje, je možné vstupenky vrátit v místě zakoupení, nejpozději však do 23. 1. 2024!

 

Vracení vstupného

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)

a/ Vyzvednutí na prodejním místě 
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket 
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 

Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top