ZRUŠENO: IL DIVO 19. 9. 2024

Vážení diváci,

z důvodů, které nejsou v kontrolách kolektivu Il Divo, s lítostí oznamujeme, že nadcházející show, která se měla konat 19. září v Praze (Česká republika), byla zrušena. Snažili jsme se dohodnout na přeložení akce na pozdější termín, abyste se s Il Divo mohli setkat, ale bohužel to nebylo možné.

Ohledně vrácení vstupenek se prosím obraťte na místo zakoupení.

Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

ART Partner CZ s.r.o.

 

Vstupné se od 19. 9. 2024 vrací takto:


1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)

a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.

c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tenSodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)

oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz

4/ platba vstupenek na fakturu

fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz

Top