PŘESUNUTO:
Ze zdravotních důvodů se koncerty HONZA NEDVĚD ML. A PŘÍBUZNÍ a v níže uvedených termínech neuskutečnily a byly PŘELOŽENY na náhradní termíny, které Vám přinášíme níže.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Jedná se o tyto termíny:
DOBŘÍŠ: PŮVODNĚ 07.4.2025 / NOVĚ 26.11.2025
BEROUN: PŮVODNĚ 8.4.2025 / NOVĚ 12.03.2026
RAKOVNÍK: PŮVODNĚ 9.4.2025 / NOVĚ 29.10.2025
ŽATEC: PŮVODNĚ 21.05.2025 / NOVĚ 16.12.2025
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 14.05.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal