Kvůli stávajícím opatřením vlády vztahujícím se ke konání kulturních akcí v České republice, a zároveň přetrvávající a neustále se měnící pandemické situaci, s odlišnými podmínkami pro vstup, bezpečnost a konání akcí v různých zemích celé Evropy, bohužel není možné uspořádat vystoupení CAVALLUNA Celebration! ani v O2 areně v Praze, původně plánované na 5. února 2022.
Celý tým CAVALLUNA se omlouvá za způsobené komplikace a těší se na brzké setkání s fanoušky show v příznivější době.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý
nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky
není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém
proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa
vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je
vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na
prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky
centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na
tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není
nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení
akce.
Jestliže byla Vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet.
V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu/SPAM.
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky
centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na
tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není
nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení
akce.
Jestliže byla Vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet.
V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu/SPAM.
3/ platba vstupenek přes benefity
oskenované vstupenky
spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu
s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz